• Post Title

    Category

    Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s,when an unknown printer...

    Buton


  • Nappayo cham keu dare ran saram
    Heo rak do opshi wae nae mam ga jyeo yo
    Keu dae ttaemune nan him gyeob gye sal go man inneun de
    Keu daen mo reu chanayo

    Arayo nan neun ani ran gol
    Nun kil jul man keum po jal got op tan gol
    Ta man ka keum shik keu jo keu miso yogi nae gae do
    Na nwo jul sun om nayo
    Pi rok sarang eun ani ra do..

    On jen gan han bon jeum eun to ra pwa ju gyet jyo
    Han op shi twie seo ki dari myon
    Oneul do cha ma mo tan ka seum sok han ma di
    Keu dael sarang hamnida..

    Oje do chaek sang e yop deu ryo
    Keu dael keu ri da cham deu ryot na pwa yo
    Nun neul ddo bo ni nun mule no ka heu to jyo itton
    Shi rin keu dae irun gwa
    Hot win param un in nak so man..

    On jen gan han bon jeum eun to ra pwa ju gyet jyo
    Han op shi twi e seu ki dari myon
    Oneul do cha ma mo tan ka seum sok han ma di
    Keu dael sarang hamnida..

    Ije nomu na do nae gyen ik so han
    Keu dae twi mo suem eul pa ra po myeo
    Heu reu neun nun mul chorom so ri om neun keu mal
    Keu dael sarang hamnida...


    [TRANSLATION]

    So bad.. a person like you..
    Why did you take my heart without my permission ?
    i'm living with so much difficulty

    But you dont even know

    I know.. That its not me
    that i'm not worthy enough for even a blink of your eye
    But can't you share your smile with me sometimes too ?
    Even if its not love

    Please turn back just once sometime
    If i wait endlessly like this today
    Again its the one word in my heart that i can't keep inside
    I love you..

    Yesterday, i layed my head on my desk
    And i think i fell asleep grieving for you
    When i opened my eyes, the tears had smudged
    Your name and hopeless doodles

    Please turn back just once sometime
    If i wait endlessly like this today
    Again its the one word in my heart that i can't keep inside
    I love you...

    As i look at your back image
    Which i got so used to

    I say those silent tear-like words
    I love you..

    TERJEMAHAN

    Kau adalah orang yang jahat
    Mengapa kau mencuri hatiku tanpa izin?
    Hidupku begitu tak berdaya
    Tapi kau tak pernah tau

    Aku paham, itu bukanlah diriku
    Aku bahkan tak seindah kedipan matamu
    Tapi maukah kau beri senyumanmu padaku
    Meski bukan sebuah cinta

    Kumohon kembalilah suatu saat nanti
    Seperti aku menunggumu hingga akhir hari ini
    Hanya ada satu kata dalam hati ini yang tak mampu ku ungkapkan
    Aku mencintaimu

    Kemarin menyandarkan kepalaku di meja
    Aku pikir aku tertidur karena mu
    ketika aku membuka mataku, air mataku jatuh
    Namamu dan harapan yang sia- sia

    Kumohon kembalilah suatu saat nanti
    Seperti aku menunggumu hingga akhir hari ini
    Hanya ada satu kata dalam hati ini yang ingin ku ungkapkan
    Aku mencintaimu

    Jika aku melihatmu kembali
    Bagaimana aku seharusnya
    Kukatakan kata layaknya air mata
    Aku mencintaimu

    0 comment:

    Post a Comment

    Terima kasih sudah berkujung dan membaca kiriman saya. Kirim balik komentar kalian :)

    rss
    rss


    Copyright © 2010 kid.asya.riu All rights reserved.Powered by Blogger.